A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Руськополівський ліцей Тячівської міської ради Закарпатської області

Критерії, правила і процедури оцінювання учнів

Оцінювання в закладі відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» ґрунтується на принципах дитиноцентризму, об'єктивності, доброчесності, справедливості, неупередженості, систематичності, критеріальності, гнучкості, перспективності, диференційованості та конфіденційності, а також плановості, чіткості, прозорості, відкритості, доброзичливості.

Форми оцінювання  в закладі визначаються визначаються відповідно до законодавства: усна (індивідуальне, групове та фронтальне опитування); письмова (діагностичні, самостійні та контрольні роботи, тестування); цифрова (тестування в електронному форматі); графічна (робота з діаграмами, графіками, схемами, контурними картами); практична (дослідження, навчальні проєкти, роботи з біологічними об’єктами, виготовлення виробів тощо). Педагогічні працівники самостійно визначають форми оцінювання результатів навчання учнів з певного предмета, орієнтуючись на принцип педагогічної доцільності та враховуючи специфіку навчального предмета і особливості учнів.
Методи оцінювання педагогічні працівники закладу освіти добирають самостійно. Це може бути спостереження, бесіда, тестування, аналіз письмових робіт учнів тощо.

Оцінювання в закладі проводиться за національною шкалою, яка передбачає:
у 1-2 класах виключно вербальне оцінювання,
у 3-4 класах — оцінювання за чотирма рівнями: високий, достатній, середній, початковий,
у 5-11 класах — оцінювання за 12-бальною шкалою.

Критерії, правила і процедури оцінювання учнів  закладу освіти визначаються на основі положень відповідних наказів МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та ґрунтуються на таких показниках:

  •  сформованість пізнавальної діяльності (мотивації пізнання, сприймання, осмислення, перетворення знання, практичної діяльності);

  • сформованість знань, умінь, ціннісних ставлень як складників ключових і предметних компетентностей;

  • володіння розумовими операціями: вмінням аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;

  • пізнавальна активність;

  • міра самостійності та творчості у виконанні навчальних завдань;

  • сформованість вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, висувати і формулювати гіпотези.

Критерії оцінювання начальних досягнень учнів 1-4 класів

 "Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"(затверджено наказом МОН від 13,07.2021 року № 813)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних
досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 № 329
 

«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222 

Оцінювання результатів навчання учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах ліцею, здійснюється згідно із загальними критеріями оцінювання та з урахуванням індивідуальної програми розвитку.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень