Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання
ПАМ’ЯТКА
для учнів під час дистанційного навчання
І Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.
- Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
- Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися « під рукою».
- На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
- Зовнішній вигляд також має значення.
ІІ Самоорганізація навчання .
- Робочий день починати о 8 годині.
- Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань.
- Роби перерви між виконанням уроків.
- Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах: синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб-середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
- Пам’ятай, що у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин), але треба заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
- В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час, дотримуючись терміну здачі роботи.
- Онлайн-консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.
ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.
- Пам’ятай про академічну доброчесність.
- Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні.
- Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю.
- У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.
Правила поведінки на онлайн–уроці:
1) відео можеш не вмикати , але на аватарці фото учня, нік – його прізвище та ім’я;
2) коли вчитель пояснює, то мікрофон учня має бути вимкнений. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони;
3) в чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати питання по суті уроку .