A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Руськополівський ліцей Тячівської міської ради Закарпатської області

Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання

Фото без опису

Фото без опису

 

Фото без опису

ПАМЯТКА

для учнів під час дистанційного навчання

 

І Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.

  • Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
  • Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися « під рукою».
  • На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
  • Зовнішній вигляд також має значення.

ІІ Самоорганізація навчання .

  • Робочий день починати о 8 годині.
  • Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань.
  • Роби перерви  між виконанням уроків.
  • Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах: синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб-середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
  • Пам’ятай, що у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин), але треба заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
  • В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час, дотримуючись  терміну здачі роботи.
  • Онлайн-консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.

  • Пам’ятай про академічну доброчесність.
  • Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні.
  • Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання  завдань на перевірку вчителю.
  • У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

ІV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.

        Правила поведінки  на онлайн–уроці:

1) відео можеш не вмикати , але на аватарці фото учня, нік  – його прізвище та ім’я;

2) коли вчитель пояснює, то мікрофон учня має бути вимкнений. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони;

3) в чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати питання по суті уроку .

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень